Všeobecné charakteristiky indigových dětí

Jejich pohled působí dospěle a moudře, již po narození si svou matku prohlížejí vědomě upřeným pohledem.
Velmi brzy jsou schopny abstraktního myšlení
Jsou nadané a/nebo talentované, velmi inteligentní.
Uvědomují si ve svém nitru životní pravdu a velice citlivě reagují na nepravdu.
Mají vyhraněný smysl pro spravedlnost.
Jsou čestné, upřímné a nezávislé.
Mají výborný cit pro to, co je správné, nepotřebují žádnou disciplínu. Naopak potřebují jasné hranice, které ale musí mít své opodstatnění.
Pokud rodiče a učitelé nedovolí těmto dětem jednat podle jejich přesvědčení, vyvolají u nich hluboký odpor.
Mohou mít potíže s disciplínou a mocenskými autoritami.
Neakceptují vedení od lidí, kteří nemají stejné etické názory jako ony samotné; ani sociální nátlak je nedonutí k podřízenosti.
Nelze je donutit udělat něco, čemu nevěří.
Odmítají se řídit pravidly a příkazy, nenechají se omezovat překonanými ideály a poučkami víry.
Neakceptují koncepci viny a trestu, dají se jen těžko potrestat.
Jsou velice zvídavé a nechtějí a nemohou přijmout žádné rychlé a jednoduché odpovědí jen proto, že to jsou tradiční odpovědi minulosti.
Vyžadují dobrá zdůvodnění, odpovědi musí být pravdivé.
Mívají silnou schopnost empatie, ale někdy naopak vůbec žádnou.
Často se starají o spolužáky, kterým někdo ukřivdil nebo s kterými někdo zacházel nespravedlivě.
Komunikují velmi lehce se zvířaty, rostlinami, jinými dětmi a s přírodou.
Nejednou se lze setkat s tím, že mluví s „neviditelnými“ přáteli.
Často se tělesně necítí dobře. Jejich smysly jsou velmi jemné, proto je možné je snadno předráždit nebo přetížit.
Jsou přecitlivělé na potravu; nejvhodnější je pro ně přirozená a organická strava.
Potřebují velmi málo spánku, právě tolik, aby zregenerovaly své fyzické tělo.
Jsou neobyčejně citlivé a snadno náchylné k pláči.
Věří, že hmota a fyzický život jsou jen iluzí a že svět je něco více, než jen to, co vidíme. Vědí, že život spočívá na energii a na živém vědomí.
Vědí, že máme žít v rovnováze s námi samotnými i s naším okolím.
Často v sobě spojují „mužské“ a „ženské“ kvality (androgynie).
Jsou většinou nekonformní a hodně kreativní.
Svoje postoje dokáží ztěžka vyjádřit slovy; řeč je pro ně mnohdy příliš omezující.
Jsou frustrované v systémech, které jsou orientované na rituály a které vyžadují málo kreativity.
Často vidí lepší řešení jak ve věcech školních, tak doma.
Jen těžko se ztotožňují s běžnými tématy, která se probírají ve školách. Většinou nevidí žádnou spojitost mezi těmito tématy a spirituálním životem, který je pro ně mírou všech věcí.
Mají tendenci být samotáři, protože je ostatní děti a jejich okolí jen zřídkakdy chápe a akceptuje.
Protože cítí život ve všech věcech, je pro ně často těžké se s nimi rozloučit. Nepřeceňují materiální stránku věcí, váží si ale jejich „duše“.
Mají silnou intuici
Trpí při čekání ve frontách, jsou netrpělivé.
Často jsou objeveny díky podezření na poruchy pozornosti bez a nebo s hyperaktivitou, přitom ale pozornost dokážou udržet, když chtějí.
Jejich pozornost je velmi těkavá, mohou dělat více věcí najednou.
Ony samy nevidí žádné hranice mezi hrou, výchovou, vztahy a prací. Všechny tyto aspekty života se pro ně spojují v jednu celistvou zkušenost.
Potřebují podporu, aby mohly objevit samy sebe. Musí se naučit žít podle nejvyšších principů tak, jak jim rozumějí ony; pokud to nezvládnou, budou depresivní, bojácné a budou samy sobě ubližovat.

Text poznamky
Jsou tu, aby změnily svět a pomohly nám všem k větší harmonii a míru.

~ od anna na 8 júna, 2008.

Jedna odpoveď to “Všeobecné charakteristiky indigových dětí”

  1. Už viac dní zisťujem čo a ako je z indigovými deťmi.POdĽa informácií ktoré som zatiaľ získal nadobúdam stále väčšie presvedčenie že aj môj syn patrí k tímto deťom.Nemôžete poznať môjho syna ale presne ste ho opisala vo vašom článku a som presvedčený že aj mnoho iních rodičov spoznalo svoje deti.Synovi tiež diagnostikovaki hyperaktivitu ale zároveň aj nadpriemerné iq.V desiatich rokoch121 bodov.Ale v škole ,čo sa tíka vísledkov je to apsolútny prepadák.A je to vlastne o prístupe učiteľov k nemu a to sa nesťažujem to je fakt.Učitelia bohužial nie sú ochotný meniť a prispôsobovať staré zabehnuté učebné postupy ktoré môj a aj iné takto obdarované deti NEAKCEPTUJú!Nikdy som ani nedovolil aby mu boli nasadené akože lieky na hyperaktivitu ktoré nič neriešia a k tomu sú to vlastne silné drogy ktoré vyvolávajú závislosť!Inak je veľmi empatický a niekedy až neuveriteľne asertívny čo v mnohích ľuďoch vyvoláva negatívne reakcie na jeho osobu čo ho dosť ničí aj keď sa mi s tím nezdôveruje.Chcem ešte podotknúť že ho vychovávam sám bez manželky ktorá nás opustila keď mal päť rokov,teraz mal pätnásť.Je pravda aj to že je dosť ťažké nejako mu radiť keď on vlastne má svoje riešenia ktoré sú dobré ale niekedy ťažko akceptovateľné čo mi však nebráni k tomu aby som ho v jeho ponímaní sveta nepodporoval.

Pridaj komentár